[Talk-cz] Relace zakaz odboceni

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Duben 7 06:51:41 UTC 2016

Cus, to je uplne jasny ...

musite cist co to pise a ne koukat do mapy ...

Pokyny

Vzdálenost: 143m. Čas: 0:00.
	1. Jeďte po Michelská	30m
	2. Odbočte vpravo na Podle Kačerova	60m
	3. Pokračujte na Hodonínská	10m
	4. Mírně vpravo na Hodonínská	40m
	5. Jste v cíli

Tzn, vede vas to doprava tim propojovakem, na nem doleva (coz je otazka,
jestli lze) a pak tam uz zadnej zakaz neni, takze se to prejede rovne.

On ten reneder dost zjednodusuje, a na takovyhle vecech do pak vypada
jak vypada => ze to proste neni videt.