[Talk-cz] Nesmyslné Notes

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Sobota Duben 9 17:09:19 UTC 2016

Nekonkrétní poznámku typu "zde je to špatně" lze rozlišit na "mapu
zlepšující" a "ke zlepšení mapy nepřispívající".

První příklad je např. "ta budova tu již není", "Nesprávný název objektu"
apod. Lze na ně primárně reagovat, lze teoreticky i dohledat aktuální
hodnotu z veřejně dostupných zdrojů apod.

Druhý příklad je "rychlostní limity na této silnici byly změněny", "tvar
lesa neodpovídá" apod. Podnět je nekonkrétní, nelze ani dovodit, zda je
rozdíl mezi OSM daty a skutečností významný či nikoliv, nebo ve kterém
konkrétním místě se nepřesnost nachází.

Zářným vzorem druhého příkladu může být notes píchnutá doprostřed ČR s
textem "potřeba dodělat"...

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 4. 2016 18:02:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Nesmyslné Notes

"On Thu 2016-04-07 17:25:47, Matěj Cepl wrote:

> U bugů tomu říkáme NEEDINFO, ne? Prostě se zeptej a pokud
> neodpoví (nebo je to anonym, takže není kam se zeptat) tak má
> asi smůlu. Notes by neměly být sklad nesplnitelných přání, ale
> nástroj na vylepšení OSM.

No, ja nevim. Pokud v mape je poznamka "tady je spatne rychlost", ale my
jsme
lini se tam zajet podivat odkud a kam, tak neni korektni tu poznamku smazat.

NEEDINFO je pokud tu informaci nemuze ziskat maintainer. Ne pokud se
maintainerovi
nechce sednout na kolo. Ta chyba existuje, i kdyz mozna ted nemame zdroje/
cas/chut
ji opravit.

Pavel
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/