[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 12 07:38:03 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 12. 4. 2016 8:32:19
Předmět: Re: [Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

"Dne 12.4.2016 v 07:43 Petr Holub napsal(a):
> Cestu mezi nimi už si pak
> musí najít sám, nebo pomocí routingu přes existující cesty.

Tak přesně tohle - jako uživatel - nechci dělat. Na mnoha místech jsem
narazil na to, že na výběr by bylo více možností. Přičemž ta cesta
vyznačená (byť jen na papíře) bývá používaná a tudíž komfortně průchozí.
Ostatní možnosti bývají hůře průchozí. A není to jenom o tom, zda je
dobře značena viditelnost a šírka pěšiny. Ono je rozdíl jestli takovou
pěšinu mapper značí v předjaří (projít se dá všude), nebo zda tam jde na
konci léta (neprůchozí skrz kopřivy a houští).
"

+1

Když to bude značeno jako kct_none, tak by se to mohlo brát jako doporučená
cesta. Vždy jsem radši, když vidím, kudy asi tak jít, než když musím
spoléhat na navigaci, která mně může vést například přes uzamčenou soukromou
branku, která není v databázi.

Nebo, pokud se budu navigovat jen dle vizuální mapy, můžu narazit na
nezaznačený plot, neprostupný les atd.

Jsem pro kct_none, pro kterou se dohodne nějaké vhodné zobrazení na mapě.
Btw, na mapách KČT to je nějak značeno?

Marián

"
Mirek