[Talk-cz] Hearth.Net: Google Maps > OSM?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Duben 15 07:38:43 UTC 2016

Nominatim právě máme na osmap.cz. Nějak to funguje, ale mohlo by to fungovat
lépe.

    // leaflet-search
    controls.search = new L.Control.Search({
        url: 'http://nominatim.openstreetmap.org/search?format=json&q={s}',
        jsonpParam: 'json_callback',
        propertyName: 'display_name',
        propertyLoc: ['lat', 'lon'],