[Talk-cz] Hearth.Net: Google Maps > OSM?

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Pátek Duben 15 09:14:34 UTC 2016

Pelias ale prý je opensource a tak si ho můžeš provozovat nad vlastní databází,
pokud chceš... Ne že by to repo, které odkazuješ, nebylo naplněné pouze
dokumentací, ale vede z toho odkaz na to jak udělat vlastní instanci a tam je
nějaký kód v ruby, takže to asi jde...

Očekával bych ale, že pro počátky člověku stačí 30k dotazů denně a později bude
snazší platit jim než za infrastrukturu.