[Talk-cz] Talk-cz Digest, Vol 109, Issue 27

Martin Jákl jaklxxm na gmail.com
Pátek Duben 15 13:05:57 UTC 2016

Ahoj,

po prohledání Budovy 3D jsem nenašel nic co by obsahovalo výšku budovy.
Je to tedy někde v geometrii? Používám QGIS.

Popřípadě kdyby se mi podařilo to vyřešit, jednalo by se o import výšek k
budovám, které nemají žádný atribut s hodnotou building:height , nebo by to
měly přepsat i stávajících?
Nerad bych poničil některé, již dobře, 3D vymodelované objekty.
viz Žižkovský vysílač

http://osmbuildings.org/?zoom=17.2&lat=50.08132&lon=14.45098&rotation=-38&tilt=30

Ahoj Martine,