[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Neděle Duben 17 09:43:14 UTC 2016

no ja mam desitky fotek ale neni sila to dotahnout. akutni nedostatek casu
na postprodukci

---------- Původní zpráva ----------

Od: Marián Kyral

Datum: 17. 4. 2016 v 10:56:25

Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Ještě do toho udělat jednoduchý dialog na přidání fotky a bude to superb.
Mám na disku hodně fotek rozcestníků, o kterých sice vím, kde jsou, ale
nemám u nich souřadnice. A přidávání přes to výchozí udělátko je trochu moc
težkopádné. Už nad tím nějakou dobu přemýšlím, ale k realizaci jsem se zatím
nedostal. Marián Dne 17.4.2016 v 08:54 Tom Ka napsal(a): > https://github.
com/osmcz/osmcz/pull/115 > > Bye > > Dne 29. března 2016 8:23 Pavel
Zbytovský napsal(a): >> Supr, nečetl jsem. >> Klidně to může být nová
vrstva, zejména ve chvíli, kdy bude nový přepínač >> vrstev (to už slibuju
dlouho :( ), tak víc vrstev nevadí. >> >> >> út 29. 3. 2016 v 6:50
odesílatel Tom Ka napsal: >>> On Mar 28, 2016 9:47 PM, "Pavel Zbytovský"
wrote: >>>> V tuhle chvíli máme k dispozici data z osmhichecku, takže kdyby
mohly >>>> být v geojsonu (tome?), tak se vrstva může rovnou přidat. >>> to
uz je hotovo, vzdyt jsem to psal v prvnim mailu. oyazka je jestli novou >>>
vrstvu nebo pridat k rozcestnikum co tam uz jsou... >>> >>> ________________