[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 18 09:30:56 UTC 2016

Jakože rozcestník recognition? Nahraj to na facebook a otaguj uživatele
"Rozcestník" :-)

Jinak ale nevím. Dlouho bych chtěl něco, co mi umožní dělat takovéhle věci, i za
tu cenu že ty fotky musím nejdřív označit nějak, ale většinou je to tak
nešikovné, pomalé a komplikované, že na to nemám morál :-)