[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 19 05:32:13 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 18. 4. 2016 21:36:29
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"Dne 18.4.2016 v 19:35 Marián Kyral napsal(a):
> Hmm. Zkoušel jsem to nějak rozchodit u sebe na lighhttp, ale asi
> potřebuji apache co? Alespoň podle kódu, kde se hojně vyskytuje
> 'Apache2...'.
Bavíme se o:
https://github.com/osmcz/api
?
"

Jo. Konkrétně o https://github.com/osmcz/api/blob/master/handler/Table.pm

"
> Mohl by jsi mi když tak poslat mimo konferenci konfigurák apache? Bych
> to zkusil nejak rozchodit. Bez toho se vývoj dělat nedá.

jj, taky jsem si říkal. Ideálně udělat dockerfile nebo vagrant
konfigurák, který by to rozjel jako mikroservice. Ideální na testování.
"

Cizí slova kterým nerozumím ;-)

Ale když bude nějaký návod, tak klidně.

Apache konfigurák by se hodil, ať nemusím luštit na jaká url jsou
pověšené ty handlery.

Mirek