[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 19 05:46:47 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 4. 2016 14:23:45
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"Dne 18. dubna 2016 10:39 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):

> jo, pocital jsem s tim, ze se ikony doladi. O fotaku jsem taky
> premyslel ale obe jsou potreba realne nafotit, takze to mi prislo
> trochu zavadejici.
>
> Takže pokaždé chybí foto?

v obou pripadech chybi pouzitelne foto."

OK. v tom případě by to mohla být ikona s foťákem a pak ikona s foťákem a
vykřičníkem.

"

> ty popisky jsou porad taky zavadejici - missing = neni foto a neni
> ref, noref = je nejake foto ale neni ref (realne vetsinou proto, ze je
> foto spatne nebo neceho jineho nez rozcestniku apod, takze se ref neda
> vycist a je potreba nafotit znovu).
>
> Tak může se to změnit na "chybí foto anebo ref". V tom případě by se ty
dva
> typy vůbec nemusely rozlišovat. A mohla by být jen jedna ikona.

pripadu kdy je tam ta blba fotka je par (cca 40), ale prijde mi vhodne
to rozlisovat, protoze je asi dobre se pred cestou do toho mista na to
pripravit, podivat se kdyz tam ta fotka je, proc nejde pouzit a co
presne tedy mam nafotit. Ostatnich je mnohem vic (tisice).
"

OK. sice jich je jen 40, ale jsou. Co takhle nějaká ikona "pokrčeného
rozcestníku?" :-D

"
> Ono obecně by toho v té bublině mohlo být více. Každý problém na extra
> řádku. Takže bych po klilknutí na bublinu viděl, co všechno chybí.

casem az toho bude k nafoceni mene ma podle mne smysl resit dalsi
problemy a tridy chyb, ted je to cele cileno na to mit zdroj informaci
kde je nejaky rozcestnik, ktery potrebuju vyfotit.
"

OK

"
> Jo a mimichodem - co takhle přejmenovat tu vrstvu na "Nekompletní
> rozcestníky"?

klidne, ale i kompletni muze byt chybny. Pokud to bude obecne vrstva
vystupu z OsmHiCheck, tak to bude hlasit nejake problemy a chyby,
nekompletnost je jen jedna z nich.
"

OK.

Bye