[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 19 22:04:31 UTC 2016

Ahoj,
tak jsem ten popup trochu poladil:

A měl bych dotaz. Našel jsem dva rozcestníky. Ani jeden nemá v OSM ref, ale
jednomu dle tebe chybí foto i ref a druhému jen foto. Jak je to možné? Není
tam nějaká chyba?

http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html#map=15/49.7204/17.0270&
layers=dKB

node/433391933(http://osmap.cz/node/433391933) - chybí foto i ref (výše)