[Talk-cz] Turistické trasy - průběžný status

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Středa Duben 20 06:56:26 UTC 2016

Dne 20.4.2016 v 02:51 Petr Vozdecký napsal(a):
> Co ale s tim? Kolik je takovych ctvercu? Proc se to stalo, prece to neni
> schvalnost, byť je to úlet fatální? Invalidoval jsem takto prave 3
> ctverce... :o(

Vím. Taky jsem na podobné - ačkoliv ne tak křiklavě - čtverce narazil.
Co s tím? Invalidovat. V extrémních případech napsat tomu kdo to
zvalidoval email, že takto ne.
Více se toho asi nedá dělat. A samozřejmě apel tady na mailing listu.
Fakt není kam spěchat. I tak to jde docela rychle. Takže raději pomalu,
ale kvalitně.

Já počítám že i přes proces validace nám něco proklouzne. Ale pak doufám
že budeme schopni (no koukám se Tomáše) dělat automatické kontroly.
Např. zda trasa je spojitá. Zda v číslování rozcestníku nemáme díry
apod. A z toho bychom mohli přijít na některé takové úlety.

--
                                        ,,,
                                       (o o)