[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Duben 20 18:08:14 UTC 2016

Dne 20. dubna 2016 19:15 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):

> http://osmap.cz/node/433391933
> co znamena text v bubline "nepoužité/vadné foto", nemá tam být spíše
> "nepoužitelné..."? Pokud ano, navrhnul bych definici "nevhodné foto"
>
> No co jsem pochopil, tak nepoužité znamená, že nějaké foto v okolí je, ale
> je moc daleko. Naproti tomu vadná fotka je nekvalitní nebo neúplná.

ne, to znamena, ze v okoli do 20m je fotka, ale presto neni vyplneny ref u
rozcestniku, takze neni pouzita - tj. bud to nikdo neudelal nebo je na
fotce neco jineho nez rozcestnik, je necitelna apod. Techto pripadu je
aktualne cca 40, uz o tom tu byla rec - jou to situace, kdy je vhodne pred
cestou na misto prozkoumat jake fotky jsou, co tam asi tak najdu a pak na
miste nafotit/doplnit/otagovat apod. Jedna ze situaci je, kdyz jsou treba 2
rozcestniky velmi (<20m) blizko sebe - jeden (cyklo) ma fotku a druhy
(turisticky) nema, ale ja nepoznam, ktera fotka ke kteremu patri. Druha
situace je napr. na sumave u hranic s nemeckem, kde je to nejaky uplny
gulas, v mape je tam rozcestniku asi 5 na par metrech ctverecnich, v realu
netusim.

> http://osmap.cz/node/3009890313
> priklad zjisteneho rozcestniku, ktery zcela zrejme neni turisticky - ty
> bych v teto fazi uplne vynechal
>
> No chtělo by to něco vymyslet. Ideálně nějaký vhodný tag. Viděl jsem
> #cyklo pro cyklorozcestníky, ale chtělo nějak označit ty rozcestníky pro
> pěší. A taky nějak označit ty rozcestníky, které nejsou klasické turistické
> - třeba rozcestník v nějakém areálu nebo městě.

no to je pekne, ale nic to neresi. pri analyze nevim jestli tam tagy nejsou
proto ze tam byt nemaji, nebo proto, ze je tam nikdo nedal nebo dal blbe. Z
hlediska pouziti pro mne je cele to reseni s tagy uplne na houby, protoze
se s tim oproti polozkam v DB mnohem hur pracuje, navic si kazdej muze
vyplnit co ho zrovna napadne.

Bye