[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Duben 21 21:18:50 UTC 2016

Dne 21.4.2016 v 22:40 Marián Kyral napsal(a):

> Tak jsem to opravil, aby se to vůbec rozjelo. Jestli databáze commons
> funguje netuším, nezkoumal jsem.
>
> Marián

Mimochodem, co uděláme s tímhle?

[23:12:44 marian na worker api (master)]$ ls -la
/var/www/localhost/htdocs/api/img
lrwxrwxrwx 1 marian users 25 21. dub 22.28
/var/www/localhost/htdocs/api/img -> /home/walley/www/mapy/img
[23:12:47 marian na worker api (master)]$ ls -la /home/walley/www/mapy/img
ls: nelze přistoupit k /home/walley/www/mapy/img: Adresář nebo soubor
neexistuje
[23:13:20 marian na worker api (master)]$

Pak na tom padá rsync:

Host path:
/var/www/localhost/htdocs/api/

Guest path:
/vagrant

Command: rsync --verbose --archive --delete -z --copy-links --no-owner
--no-group --rsync-path sudo rsync -e ssh -p 2222 -o ControlMaster=auto
-o ControlPath=/tmp/ssh.91 -o ControlPersist=10m -o
StrictHostKeyChecking=no -o IdentitiesOnly=true -o
UserKnownHostsFile=/dev/null -i
'/var/www/localhost/htdocs/api/.vagrant/machines/frontend/virtualbox/private_key'
--exclude .vagrant/ --exclude .git/ /var/www/localhost/htdocs/api/
vagrant na 127.0.0.1:/vagrant
Error: Warning: Permanently added '[127.0.0.1]:2222' (ECDSA) to the list
of known
hosts.

symlink has no referent:
"/var/www/localhost/htdocs/api/img"

rsync error: some files/attrs were not transferred (see previous errors)
(code 23) at main.c(1178)
[sender=3.1.2]

img/ by se asi měl vynechat ze sync a místo toho by se měl vytvořit
prázdný adresář.

Jo a ta oprava pro apache 2.4 nefunguje. Musím to vždy ručně upravit na:

#  $remote_ip = $r->connection->remote_ip || '127.0.0.254'; #apache 2.4 hack
  $remote_ip = $r->useragent_ip;

Nějaká možnost, jak poznat, která verze apache běží a podle toho
spouštět ten správný příkaz? "||" to evidentně není.