[Talk-cz] SotM CZ+SK 2016 - aktuality

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Duben 22 08:30:54 UTC 2016

Souhlas. Sice je note určena jen pro mappery, ale radši jsem to smazal.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 22. 4. 2016 10:20:03
Předmět: Re: [Talk-cz] SotM CZ+SK 2016 - aktuality

"

Vizel jsem, líbí se mi to asi tak stejně, jako "name=tady bydlí Franta,
včera jsem začal mapovat do OSM", a ten Franta se na tom bude točit: "ale vy
tam taky zanášíte srandičky a irelevantní věci, hele; tak proč já bych
nemohl?" Spíš by se mi hodilo vědět, jestli se tam kouří :-/

Na osobní poznámky se dá použít třeba uMap, do db bych je necpal.

Honza "Piškvor" Martinec