[Talk-cz] JOSM down/up load connection timeout

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Duben 22 12:14:09 UTC 2016

On Apr 22, 2016 1:40 PM, "r00t.cz" <r00t na r00t.cz> wrote:

> S IPv6 mam stejny problem a opravdu to vypada ze je to na strane
> serveru nebo nekde cestou, JOSM je v tom nevinne.
> Kdyz requesty v JOSM zacnou timeoutovat, server api.osm.org mi
> nejde ani pingnout. Obcas pomuze flush DNS cache (pod win:
> ipconfig /flushdns). Tim se ziska nova IP na jiny server ktery
> funguje. Zda se ze serveru je vic (asi nejaky load-balancing)
> a jeden z tech serveru ma problemy (nebo je spatna IPv6 adresa
> v DNS).

Servery jsou 3 a vsechny 3 nekdy funguji a nekdy ne. Ma to nejakou
souvislost se zatezi. Rano, kdyz je v amer noc je to vetsinou vyrazne
lepsi. Na IPv4 jsem nikdy na problem nenarazil.

Bye