[Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Duben 26 05:35:30 UTC 2016

Mam od nich nejaka data mailem, chces to preposlat?

---------- Původní zpráva ----------

Od: Tomas Janousek

Datum: 25. 4. 2016 v 22:14:14

Předmět: Re: [Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

Ahojte, On Sat, Apr 23, 2016 at 06:09:51PM +0200, Petr Vozdecký wrote: >
Vidim jako zajimavejsi se na ne obratit primo s zadosti o spolupraci - >
dodani hotovych GPX apod. > > Pokud nekdo nenapise, ze to uz udelal (ze je
nejak kontaktoval), udelal bych > to ca v nedeli ci pondeli ja. Kdyby to
neklaplo, tak průjezd všema třema je např. v tomhle záznamu: https://www.
strava.com/activities/553450647/, okruh 1 a 3 mají přímo svoje segmenty:
https://www.strava.com/segments/11903435, https://www.strava.com/segments/
11904598. I kdyby se kvůli licenci nedalo použít přímo tahle data, tak z
heatmapy to obkreslit určitě půjde. Plus je dobré se koukat na tenhle
obrázek: http://singlekras.cz/files/ckfiles/image/singletrail_mapa.jpg, kde
je naznačený, co je trail a co jsou původní lesní cesty. > Pak by si to mohl
prevzit nekdo, kdo ma s mapovanim MTB a cyklo nejakou > praxi a muze to
klidne doplnit o dalsi podrobnosti, bud osobne, nebo > korespondencne...
(Včera jsem tam byl, ale projel jsem jen jedničku a rozhodně nebyl čas ani
možnost zaznamenávat detaily povrchu a tak, jen si matně vzpomínám, že tam
byly 2 nebo 3 mostíky. :-)) No vlastně bych to moh zkusit zmapovat sám,
že... :-) -- Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.