[Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Duben 26 05:55:56 UTC 2016

Ahoj,

mam primy kontakt na provozovatele, po primarnim vysvetleni duvodu na co
data chci jsem dostal balicek GPX dat a zakresy kratkych useku do
orientackych map. Pravdepodobne to bude chtit jeste dalsi komunikaci nebo
vysvetleni, ale z toho by se melo dat zakreslit vicemene vse rovnou od
stolu. Pri pripadne osobni navsteve to pak bude uz jen o domapovani hodnot
povrchu, sklonu, konkretnich features jako mosty apod.

Kdo ma zajem data a dalsi komunikaci prevzit?

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomas Janousek <tomi na nomi.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 25. 4. 2016 22:14:14
Předmět: Re: [Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

"Ahojte,

On Sat, Apr 23, 2016 at 06:09:51PM +0200, Petr Vozdecký wrote:
> Vidim jako zajimavejsi se na ne obratit primo s zadosti o spolupraci -
> dodani hotovych GPX apod.
>
> Pokud nekdo nenapise, ze to uz udelal (ze je nejak kontaktoval), udelal
bych
> to ca v nedeli ci pondeli ja.

Kdyby to neklaplo, tak průjezd všema třema je např. v tomhle záznamu:
https://www.strava.com/activities/553450647/, okruh 1 a 3 mají přímo svoje
segmenty: https://www.strava.com/segments/11903435,
https://www.strava.com/segments/11904598. I kdyby se kvůli licenci nedalo
použít přímo tahle data, tak z heatmapy to obkreslit určitě půjde.

Plus je dobré se koukat na tenhle obrázek:
http://singlekras.cz/files/ckfiles/image/singletrail_mapa.jpg, kde je
naznačený, co je trail a co jsou původní lesní cesty.

> Pak by si to mohl prevzit nekdo, kdo ma s mapovanim MTB a cyklo nejakou
> praxi a muze to klidne doplnit o dalsi podrobnosti, bud osobne, nebo
> korespondencne...

(Včera jsem tam byl, ale projel jsem jen jedničku a rozhodně nebyl čas ani
možnost zaznamenávat detaily povrchu a tak, jen si matně vzpomínám, že tam
byly 2 nebo 3 mostíky. :-))

No vlastně bych to moh zkusit zmapovat sám, že... :-)

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/