[Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

Tomas Janousek tomi na nomi.cz
Středa Duben 27 14:47:25 UTC 2016

Ahojte,

mám to zmapovaný:
http://www.openstreetmap.org/changeset/38921882

mtb:scale jsem tam zatím nedával, protože si jednak nejsem jistej, jak se to
používá, když povrch je dokonale hladký, ale jsou tam skoky a ostré zatáčky,
druhak protože jsem sám jel jen okruh 1 a zbylé dva okruhy jen obkreslil z
dodaných GPX a ze Stravy.

A dost mi blbne josm, takže na OSM zas radši nějakou dobu nebudu šahat. :-(

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/