[Talk-cz] Mapy bez bariér

Jan Vršovský vrs na email.cz
Čtvrtek Duben 28 10:29:47 UTC 2016

Od: vrs na email.cz
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 24. 3. 2016 10:15:16
Předmět: [Talk-cz] Mapy bez bariér

"
Ahoj,
nová data k importu:

http://web.mapybezbarier.cz/otevrena-data/

Vypadá to velmi použitelně, skoro vzorově:
- data dostupná v XML, JSON, CSV, Turtle...
- existuje dokumentace i metodika sběru dat, a lidi odtamtud komunikují a
budou rádi, když to použijeme
- licence je ODbL - ještě před vydáním jsem je poprosil, aby to vydali pod
dobrou licencí, a oni zvolili přímo ODbL :-)
- po importu se to bude zobrazovat na wheelmap.org

Chtěl jsem import navrhnout, vyjednat a naprogramovat sám, ale teď se mi
nedostává času... Nechcete se toho někdo ujmout?

Honza Vršovský