[Talk-cz] Osmap.cz: Nelze přepínat vrstvy mapy v mobilním Firefoxu

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Srpen 8 08:40:44 UTC 2016

Ahoj,

snad to není jen můj problém - na mobilním prohlížeči Firefox (Chrome to
nedělá) mi nereaguje přepínání vrstev mapy OpenStreetMap.cz - resp.
nereaguje na žádnou volbu v celé liště voleb (tedy i zapínání overlay
vrstev). Pokud prohlížeči vnutím mód zobrazení pro desktop, pak přepínání
funguje (a mohu takto tedy nouzově přepínat, protože při návratu do
zobrazení pro mobily si to aktuální přepnutí z desktopu pamatuje).

Cookies jsou v prohlížeči povoleny...

Pokud je to jen můj problém, tak předem díky za radu.

vop