[Talk-cz] Osmap.cz: Nelze přepínat vrstvy mapy v mobilním Firefoxu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Srpen 8 13:06:27 UTC 2016

Ahoj,
to, že se něco nezobrazí je většinou problém mixování https a http.

Nevím, jestli to souvisí s problémem nefungujícího přepínání, ale taky mi to
nejede a netuším, jak zjistit, v čem je problém.  Matně si vybavuji, že jsem
někde viděl, že ladění mobilního prohlížeče jde nějak udělat přes desktopový
prohlížeč.

Zadal bych to na github jako issue, ať se na to nezapomene.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Milan Cerny <milancer na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 8. 2016 14:49:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Osmap.cz: Nelze přepínat vrstvy mapy v mobilním
Firefoxu

"Mám podobné zkušenosti, na androidím mobilním prohlížeči mi osmap.cz také
nejde, nezobrazí se ani mapa.
Alternativní map.openstreetmap.cz jde normálně.

Další problém se kterým se potýkám je obecně vrstva fotek rozcestníků. Na
některých zařízeních se vrstva nezobrazí. Na tabletu s Androidem jde vše, na
desktopu Win XP + chrome nejde nic a na notebooku WIN7 se zobrazí jen
rozcesníky z Wiki.
A teď co s tím :)

Milan

> Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>