[Talk-cz] 5x červená

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Srpen 10 19:19:47 UTC 2016

Technická: pokud zakládáš nové vlákno tak, že odpovíš na existující
email, tak i když všechno poctivě vymažeš, tak v hlavičce zůstane id
původního vlákna a chytřejší poštovní programy z toho neudělají nové
vlákno ale zařadí jej na správné místo v původním vlákně, což může mít
za následek, že je tvé "nové" vlákno přehlédnuto a odpoví na něj méně lidí.

Stejný problém je i u "kvartálního piva".

Marián