[Talk-cz] Pár dotazů

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Srpen 13 20:23:03 UTC 2016

Ahoj,
S tím druhým nevím, nicméně k updatům:

Renderuje se to s nějakým zpožděním, ale jakým přesně, závisí na spoustě
faktorů - ve které oblasti to je, na jaké úrovni přiblížení, a konečně i na
zátěži na renderovacích serverech. No a navíc - map je spousta, nejrychleji
se aktualizuje ta na osm.org, ale někde dělají update třeba jednou za měsíc
(což jsou třeba offline  mapy pro maps.me, ale i menší online mapy jako
Prahounakole.cz).

Na mapě osm.org je v praxi ten update do hodiny, někdy rychleji, do
extraktů typu geofabrik s latencí až 24 hodin.

Dne 13. 8. 2016 21:46 napsal uživatel "Michal Poupa" <michal.poupa na gmail.com