[Talk-cz] Zpracování vrstevnic pro mapy

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Srpen 16 08:05:25 UTC 2016

Ahoj,

záleží, odkud čerpáš SRTM data a zda jsou tam interpolované voidy. V
surových datech toho dost chybí.
Také je dobré se do těch zdrojových dat podívat, jak to vypadá v těch
oblastech, kde selhal převod na vrstevnice, vypadá.

Jedna z možností je SRTM v4 ze http://srtm.csi.cgiar.org/
Udělali tam hodně práce na kvalitě dat. Ale jsou to pouze 90m data (3
vteřinová)

Pokud to chceš méně hranaté, můžeš zkusit jednovteřinová data, ale opět
platí, že je potřeba v datech vyplnit voidy nějak rozumně, protože i tam
nějaké jsou. Viz https://lta.cr.usgs.gov/SRTMVF a SRTM 1 Arc-Second
Global a stahova tmožno přes http://earthexplorer.usgs.gov/