[Talk-cz] 5x červená

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Srpen 16 11:30:28 UTC 2016

> 	Coz mne jeste pripomina jednu vec: budme opatrni s temi navrhy na zmeny
> 	znaceni. Pri dovolenkovem mapovani v okoli Kremesniku (Pelhrimova) jsem
> 	narazil na to, ze uz nektere trasy postradaji tag kct_*, coz muze v soucasnem
> 	stavu cinit renderum potize (napr. pro nasi mtbmap.cz - byt tam jeste cekam
> 	na overeni, protoze Martin ted resi problem s nastroji v ramci updatu dat).
> 	Takze pokud mame navrh na nove znaceni zalozene pouze na osmc:symbol, melo
> 	by byt jasne, ze je to "jen" navrh a taky by melo byt jasne receno, kdy se
> [...]

Uz mi to Martin taky psal - takze by bylo dobre to jeste pro jistotu
overit na nejake takove trase. Ted jede novy update dat a snad by to do
konce tydne melo dobehnout, takze pak bude prilezitost to zkontrolovat.

Ale v kazdem pripade plati, ze bychom meli rict, kdy se ten navrh preklopi
do provozniho (akceptovaneho) stavu, kterym se maji vsichni ridit. Protoze
zatim je to jen navrh a vsichni by jeste meli pouzivat to stare znaceni.

Petr