[Talk-cz] 5x červená

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pátek Srpen 19 09:00:31 UTC 2016

Ahoj,

byl jsem vyzvan, abych se tomu (network=*) "venoval", kdyz uz jsem se zacal
vrtat v novem schematu tagovani turistickych tras :o)
   a) nove navrhovane schema se network=* netyka, nijak nemeni jeho duvody,
zpusoby uziti apod.
   b) muzu se tomu venovat nejakym nazorem, krom jineho navrhuji tomu
venovat cas na qartalnim pivu v Brne v zari (min. HoPet, TomK a MSuchy jsou
z Brna, dalsi aktiviste vitani)
   c) pridavam se k nazoru, ze vznik a uzivani tagu network=* bylo
motivovano jinymi souvislostmi, nez jak je vnimame my. Soucasne ale plati,
ze jako zeme s nejrozvinutejsi infrastrukturou tur.tras na svete bychom to
meli byt my, kdo povede na toto tema globalni debatu nebo pripominkovani. A
soucasne bychom asi nemeli prohlasit, ze je to "tag na nic".
   d) diky WeeklyOSM mame super moznost rozsirit nejake nase myslenky a
navrhy ke vsem ctenarum Weekly ve vsech mutacich, coz je idelani situace a
zprava pro toho, kdo by se chtel globalni debate a navrhu venovat - a vyzvat
touto cestou zahranicni autority, aktivisty a osobnosti k debate. Zacal bych
asi nejakym pruzkumem "proc ten tag vzniknul a jak se uziva". (Formulace
"Zacal bych" neimplikuje, ze k tomu mam osobne nyni casovy prostor, ba
naopak)
   e) souhlasim s tim, ze bychom meli vytvorit nejake daleko srozumitelnejsi
doporuceni (pravidlo) pro uzivani tohoto tagu

vop