[Talk-cz] Zpracování vrstevnic pro mapy

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 19 19:10:23 UTC 2016

Ahoj,

jak píšou ostatní, obsahují mnoho voidů a možná i nějaké další artefakty. Vím,
že existují zdroje, které to mají prý opravené, konkrétně toto:

http://viewfinderpanoramas.org/dem3.html

Nevím, jak je to s licencováním, nějak jsem se zasekl na tom, že se mi nechtělo
stahovat celý svět a roztilování je nějak podivně očíslované... Tak jsem použil
vanilla data od NASA, hezky s voidama a tak a moc mě to netrápí. Voidy jsou
většinou tam, kde je svah hodně strmý, a tudíž těžko průchozí :-)

Dej vědět, jestli najdeš nějaké dobré řešení, zajímalo by mě to!

PS: Prý existuje nějaký nový tool místo srtm2osm:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Phyghtmap