[Talk-cz] Zpracování vrstevnic pro mapy

Jan Skala speirs na email.cz
Sobota Srpen 20 06:07:29 UTC 2016

Ahoj, diskusi jsem po očku sledoval, ale nedostal jsem se ještě k
reakci. Phyghtmap také používám a vrstevnice v Alpách jsou OK, alespoň
co vím. Napsal jsem návod na http://osm.paws.cz/srtm.php ale potřeboval
by trochu aktualizovat, protože to hlavní tam chybí. Aby byly vrstevnici
bez vad je třeba přidat k přiazu phyghtmap ještě parametr
--source=view3,srtm3 a ještě před tím mám parametr -0 . Teď nevím, na co
je, ale to se dá doufám dohledat v doku. Snad to pomůže :)

Hezký den všem
Honza