[Talk-cz] 5x červená

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pondělí Srpen 22 03:59:17 UTC 2016

> E5, E6, E8, E10, Jakobswege, Via Alpina
> Eventuálně další cesty procházející
> místná čísla, první číslice vyjadřuje
> turistických spolků, lokálních

> Trochu... oni tam proste maji rozliseny tridy turistickych znacek,
> podobne jako my mame tridy silnic... to se potom mapuje snadno.
>
> U nas bych mapoval vsechny "normalni" znacky necim jako "rwn", s tim
> ze "lwn" pro naucny stezky / odbocky / etc. Dal to rozdelovat podle me
> nema moc smysl, kdyz to rozdeleni "v terenu" neexistuje.

V podstate totez co jsem psal jako moznost 1, akorat jsem tam koukam zapomnel
ve spechu dopsat vetu "but nwn nebo rwn". Resp. je to v souladu i s moznosti 3
s presumpci, ze nemame zadne dalkove trasy. V principu tedy ano za predpokladu,
ze uz neplati, ze cervene trasy jsou dalkove/hrebenove, jak to KCT drive melo.

Nekdo tu drive v listu zminoval, ze ma kontakt na krajske KCT - tusim Plzen.
Neslo by to proverit, jak to s temi cervenymi je?

Petr