[Talk-cz] 5x červená

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pondělí Srpen 22 10:01:03 UTC 2016

> Tak to nevím kým a jak je třeba  to posvětit ale je to tak asi už 30 let :-)

Ono to tak tradičně bylo - když se podíváš, tak to zmiňuji i v té diskusi
možností využití tagu network. Ale psal jsem, že by bylo třeba to ověřit
s někým z KČT, zda tento stav stále platí. Protože když jsem nějakou dobu
zpět procházel učební materiály pro značkaře, tak jsem to tam nenašel
- ale jednak k nim už nemám přístup (tehdy jsem je vygooglil někde volně
na internetu a teď už se mi to nedaří) a jednak jsem mohl jen blbě hledat.

Petr