[Talk-cz] Zuzanka

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Srpen 25 15:40:09 UTC 2016

Ahoj,

Pokud dobře koukám, tak na ofoto je nápis miluju tě a jméno je jiné
(něco jako Símo) - určitě tam není Zuzanko. 16m v lomu není zrovna mnoho
- GPSkou bys to musel trasovat naněkolikrát a beztak by ten výsledek
podle mě byl nevalný.. To už by bylo lepší to "zaměřit" svinovacím
metrem, namalovat si to JOSM 1:1 a pak to prsknout zhruba tam, kam to
patří v tom lomu.

Tedy se jedná o věc vcelku asi v čase proměnnou, tak je otázka, zda to
vůbec mapovat.

To už bych spíš zmapoval v Harrachově vysázené modříny do cifry 10,
které tam byly vysazeny k desátému výročí vzniku republiky v roce 1928.
Dodnes je to krásně patrné obzvlášť z čerťáku. Což mě napadá, že asi
udělám :-)