[Talk-cz] Dotaz: Silnice a informace z ŘSD

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Prosinec 2 11:27:25 UTC 2016

Předávám jeden dotaz, protože odpověď by zajímala i mě:
---
*Mam laicky dotaz. Nejde brat udaje o silnicich i z dat od RSD. Nejake
jejich propagacni letaky, pripadne prehledne situace a pod? Chapu, ze tam
muze byt problem s legalnosti dat a s tim, ze to nejsou geolokacni data.
Nebo tam je jeste nejaky jiny zadrhel?*
---
Tolik zatím citace.

V obecné rovině - jak dalece je legální použití podkladů, které kdokoli sám
zveřejní - tedy např. oznámení na internetu, noviny a podobné? Co takhle
vývěsky obcí, kde se dá narazit také na dost podrobností? Fakt tím nemyslím
to prohledávat účelově, ale případ, kdy na to člověk narazí v rámci pátrání
po něčem jiném. U nás jsem např. takto narazila na komplet vyznačení
cyklopruhů, včetně toho co se bude dělat až příští rok :) Předpokládám, že
ten diskutovaný obchvat Staňkova byl "ve stavbě" vyznačený na základě
něčeho podobného.

Majka