[Talk-cz] Druhé kvartální pivo? (Praha)

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Prosinec 5 23:00:09 UTC 2016

Zdar,

Jakub byl s návrhem místa první, tak svůj návrh beru zpět, ať to nedrobíme.

Omlouvám se za zmatek.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jakub Tesinsky <j na kub.cz>
Komu: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Datum: 5. 12. 2016 17:04:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Druhé kvartální pivo?

"Mikuláši díky za rozseknutí. "Staré časy" mají menší příjemný prostor
nahoře kam bych ale doporučoval jít pokud nás bude 4-5. Bylo-li by nás
více, pak doporučuji usednout dole, kde je prostoru více a větší klid.
Pokud bychom chtěli něco závažnějšího probárat, hodí se jít dolu taky.
Stůl obyčejně zamlouvat netřeba, ale klidně to udělám na "OSM" když mi
řeknete počet lidí a čas kdy přijde první, chodím kolem toho z/do práce.

Zatím to vypadá že jsme ve 4ech

- Petr Schönmann (oni)
- Milan Černý (oni)
- Mikoláš Štrajt/Severák (ty)
- Jakub Těšínský (já)

ohledně času napište. Já osobně jsem psal, že dorazím kolem 19.40 do 19h
jsem na Rádiu 1, což je někde u Flóry.

Jakub

> Zdar,
> jedná se o omyl. Tvou předchozí zprávu jsem přehlédnul, Milan
> Černý mě na to upozornil už včera.
>
> Přikláněl bych se spíš k tebou navrženému času a prostoru, ať
> se nedrobíme.
>
> --
> Severák / Mikoláš Štrajt

>>> rokem. Časově bych to viděl na středu 7.12 přibližně kolem