[Talk-cz] Kvartální pivo Praha - zápis

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Prosinec 13 08:09:07 UTC 2016

Ahoj,

opravil jsem dle návrhu na hliníkárnu.

Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Tuesday, December 13, 2016 8:19 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo Praha - zápis

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz <mailto:mkyral na email.cz> >
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org <mailto:talk-cz na openstreetmap.org> >
Datum: 8. 9. 2016 20:11:56
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo Praha - zápis

Dík za zápis.

V návaznosti na diskuzi o pivovarech jsem vytvořil patch, který pro landuse=industrial přidá volby industrial=*. https://josm.openstreetmap.de/ticket/13594

Pokud bude akceptováno a až to Dalibor přeloží do češtiny, tak bude možné rychle a jednoduše tagovat i ty pivovary ;-)

Hmm, čekal jsem, že to půjde rychleji. Ale nějak se jim do té jednoduché změny nechce :-(

Byl jsem přinucen vypotit preset: https://josm.openstreetmap.de/wiki/Presets/Industrial

Zájemci si budou muset přidat ručně.

Známé problémy:

wellsite/well_cluster

Jak jsem porozuměl, wellsite by měl představovat oblast kolem jednoho vrtu, kdežto well_cluster je oblast, kde je několik vrtů. Vybavuje se mi pojem "ropné pole" [1] - akorát nevím, jak do toho zamontovat těžbu plynu :-D

aluminium_smelting

Místo překladu "Továrna na tavbu hliníku" by možná šlo použít Hliníkárna podle vzoru ocelárna

factory

Na wiki [2] je Factory (továrna), Furniture factory (továrna na výrobu nábytku) a Ice factory (továrna na výrobu ledu). Podle mne by bylo lepší nechat jen factory a typ továrny řešit klíčem factory=*. Ale když jsem pátral na wiki, tak jsem ještě našel man_made=works [3], který má doporučenou kombinaci s klíčem product=* [4]. Ale co jsem koukal na wiki, tak se to dohromady moc nepoužívá.

[1] https://cs.wikipedia.org/wiki/Ropn%C3%A9_pole

[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:industrial

[3] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:man_made%3Dworks

[4] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:product

Prosím vyzkoušejte, návrhy a komentáře vítány.

Marián

Jak je to teď v iD (jestli vůbec), to netuším.

Marián