[Talk-cz] Vývoj RUIAN vs. KM prvků na serveru poloha.net za rok

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 16:05:16 UTC 2016

Chtěl jsem se zeptat, zda mám tedy pomocí traceru RUIAN přetrasovávat
budovy, které byly natrasovány již dříve a nemají v popisu identifikátory
RUIAN

Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 2. 12. 2016 12:05:39
Předmět: [Talk-cz] Vývoj RUIAN vs. KM prvků na serveru poloha.net za rok

"

Ahoj, sepsal jsem takový menší článek jak to vypadá když se mapují budovy z
poloha.net(http://poloha.net).
Zajímavý graf vývoje prvků, jak se nám daří přemapovávat CUZK:KM

http://gpsfreemaps.net/openstreetmap/vyvoj-ruian-vs-km-prvku-na-serveru-
poloha-net-za-rok
(http://gpsfreemaps.net/openstreetmap/vyvoj-ruian-vs-km-prvku-na-serveru-poloha-net-za-rok)

Pěkné počtení.