[Talk-cz] Dotaz: Silnice a informace z ŘSD

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Prosinec 14 21:50:38 UTC 2016

Dne 14.12.2016 v 22:00 Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Pokud by te na zaklade zadosti dle 106 odkazali na web(coz zcela jiste
udelaji), tak je to presne totez, jako prohlaseni ze ty data na webu
jsou zverejneny dle 106 (coz jsou), a tudiz si snima muzes delat co
chces.  Coz je ostatne napsany i na tom webu.

https://geoportal.cuzk.cz/%28S%28yi2yevh0pkayh5wfeoxxjid2%29%29/Default.aspx?mode=TextMeta&side=wms.verejne&text=WMS.verejne.uvod&head_tab=sekce-03-gp&menu=311

Podmínky užití jsou nedílnou součástí metadat každé služby.

https://geoportal.cuzk.cz/%28S%28yi2yevh0pkayh5wfeoxxjid2%29%29/Default.aspx?mode=TextMeta&metadataXSL=full&side=wms.verejne&metadataID=CZ-CUZK-WMS-ORTOFOTO-P

Podmínky pro přístup a užití: Žádné podmínky neplatí.

Coz sem ostatne uz v minulosti odkazoval.

Vazne nevim co se stale resi.