[Talk-cz] otevření D8

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Prosinec 17 09:29:03 UTC 2016

Dne 17.12.2016 v 10:00 Jan Martinec napsal(a):
> Vzhledem k intervalu mi to připadá jako mikromapování ve 4D. Blanku taky
> někdo "otevřel" hned o půlnoci, tj 14 hodin před ofiko otevřením,
> podobně Pražský okruh a D35 u Opatovic. Vzhledem k latenci konzumentů
>   (hlavně routerů, renderery bývají svižnější) je 8 hodin sem nebo tam
> medle na hranici rozlišitelnosti. Je deset, jdu stříhat pásku v mapě;)

Bylo by fajn, kdyby se vsichni zucastneni tim gulasem zadusili ....

https://www.novinky.cz/domaci/423968-zoufalstvi-kolem-noveho-useku-d8-otevreme-uvidime-a-mozna-zase-zavreme.html

Hlavne ze se uz 1/2 roku dusujou, ze vsichni jsou blbci, ze nemaj
aktualni informace ... to nebude stat dalsi miliardu ani deset, ale sto.

A pripodotek, ten usek z Lovosic nahoru se taky pekne vlni, pred 14
dnama to sice preflikovali, ale to na veci nic nezmeni.