[Talk-cz] otevření D8

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Prosinec 18 16:45:27 UTC 2016

No vida, tahle varianta mě nenapadla. Podle online zdrojů se víc hýbe ten
východní most (tj "směr sever"), takže se nejspíš jezdí po tom druhém;
nejsem si ale jist, kde se to spojuje a rozděluje (odhad je podle "2 km
úseku s omezením," což akorát vychází na místo sesuvu+estakádu), plus to
řazení do pruhů ve Stadicích. Tam by to chtělo zmapovat v terénu; osobně
nevím, kdy budu mít cestu tím směrem. Teď je to medle "méně špatně," byť
správně to není.

HPM