[Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Prosinec 20 11:39:07 UTC 2016

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ha Noj <ehanoj na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 20. 12. 2016 11:42:22
Předmět: Re: [Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

"
Cau

1) CUZK problem svych dat RUIAN mimo JTSK (rozdily WFS v ETRS89 vs WGS84)
napul nevnima, napul neovlada a tak ho resit zda se nehodla. Mluvil jsem
opet v lete p. Souckem. Zrejme jsme jedini, ktery RUIAN uzivaji mimo JTSK a
vadi jim to.

"

Tak to je škoda :-( Kdyby alespoň publikovali informace, které potřebujeme.

"

2) Transformace gridem je znama: http://k154.fsv.cvut.cz/~seidl/
(http://k154.fsv.cvut.cz/~seidl/) http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_
Grid(http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_Grid)

"

Jo, ale nemáme ten grid ne? Bohužel se v tom fakt nevyznám. GIS, různé
projekce a šílená matematika kolem toho jde úplně mimo mně.

Koukal jsem na ten lla soubor. Vidím 130 řádků různých čísel. Co znamenají,
to nevím a jak je upravit už vůbec netuším.

"

3) Co konkretne chceme s cim spasovat (uz jsem to asi zapomnel)? Chceme aby
to bylo dobre (pak viz bod 2) nebo aby dve mapy k sobe sesedly?

"

Aktuálně je rozdíl RUIAN vs. KM. Takže jsem předpokládal, že stačí napasovat
RUIAN na KM. Ale jestli je KM taky mimo, tak jsme v pr..li úplně. :-(

Marián

"

ha

hanoj

Dne 20. prosince 2016 10:34 Marián Kyral <mkyral na email.cz