[Talk-cz] Pomníčky obětem dopravních nehod

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Prosinec 23 21:31:21 UTC 2016

Já zatím zmapoval prvních několik, kde je pamětní deska a otagoval je jako
stone. Pneumatiky nebo kytky na stromech mi přijdou málo pevné a ideálně by
měly zmizet při prvním čištění příkopu...

JAnD