[Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Pátek Prosinec 30 19:31:18 UTC 2016

Ahoj,
použil jsem Účelovou katastrální mapu (ÚKM). Do RÚIAN je ÚKM přebírána jako
orientační mapa parcel, z toho vyplývají nepřesnosti při importu.
Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Macura <macurajan na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 12. 2016 18:32:31
Předmět: Re: [Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

"

(mailto:mkyral na email.cz)>:
"

Mimochodem: koukám teď na Bukovec (nejvýchodnější obec republiky), tam
řádili @kwiecpav a @minimalis a budovy většinou sedí přesně na RUIAN (a jsou
v tomto případě posunuty o 30cm vůči katastru). Ovšem některé budovy jsou
posunuty až o 1,7m.

Mají ref:ruian i ostatní tagy, evidentně tedy byly natrasovány, ale RUAN
obrys dnes už sedí na katastr. Zřejmě tam došlo k nějaké korekci na straně
ČÚZK. A bylo by dobré to tedy přetrasovat. Takhle hodně posunutých budov je
tam více.

"

Ten Bukovec u Jablunkova musí být nějaký kiks. Digitalizace tam byla
dokončena až letos
(http://cuzk.cz/Dokument.aspx?AKCE=META:SESTAVA:MDR002_XSLT:WEBCUZK_ID:615994)
(2016) v dubnu, takže v roce 2014 to @kwiecpav těžko mohl natrasovat z
RÚIANu...

Nechápu jak to mohlo vzniknout.

P.S. Bukovec je vůbec veselý katastr. Dvě prolínající se budovy jsem ještě
jinde neviděl.. :-)

​

H.