[Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Sobota Prosinec 31 08:12:10 UTC 2016

Ahoj, ty data byla převzána z RÚIANu, proto tam patří cuzk:ruian, zpracoval
jsem je vlastním skriptem.

Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Macura <macurajan na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 12. 2016 21:49:20
Předmět: Re: [Talk-cz] RUIAN posun - konečné řešení?

"

(mailto:pavel.kwiecien na seznam.cz)>:
"
Do RÚIAN je ÚKM přebírána jako orientační mapa parcel, z toho vyplývají
nepřesnosti při importu.

"

To je pro mě novina. Zní mi to teda jako blbost.. ale budu ti věřit.

Jak jsi teda algoritmicky postupoval? Použil jsi tracer RÚIAN, protože ty
objekty tam jsou, nebo jsi použil TracerServer nad vrstvou ÚKM, kterou sis
nahrál do JOSM? Nebo jinak?

Každopádně do source by v tomhle případě nemělo přijít cuzk:ruian. I cuzk:km
je hodně zavádějící, lepší by bylo prostě vyplnit ÚKM.

S pozdravem

 H.