[Talk-cz] Trasy KCT - tag destination(s)

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Únor 10 20:08:55 UTC 2016

pokud ano tak bych tu zmenu dobre popsal na wiki. A to u obou hesel v CZ
mutaci

vop

---------- Původní zpráva ----------

Od: Tom Ka

Datum: 10. 2. 2016 v 17:23:36

Předmět: Re: [Talk-cz] Trasy KCT - tag destination(s)

Dne 30. prosince 2015 8:25 Tom Ka napsal(a): > Dne 29. prosince 2015 23:03
Václav Kubíček napsal(a): >> Já bych byl pro tento tag zrušit a přesunout do
jiného tagu např. "note", kde je celkem často využíván a i duplikován nebo
do "description" což jsem zahlédl v okolních zemích. > > Koukal jsem a
"description" se mi docela libi, je to podle wiki pro > uzivatele map na
rozdil od "note", ktera je podobna ale pro mappery. > Jsem pro zachovat
stavajici pevny format oddeleny strednikem, pak je > to rozumne strojove
zpracovatelne. > > Muzu poprosit i ostatni o vyjadreni? Pripadnou upravu
jsem schopen > udelat snad nejak hromadne. Nikdo se za mesic nevyjadril.
Mohu to tedy brat tak, ze nikdo neprotestuje a muzu zmenit vsechny vyskyty
tagu destinations na description? Diky >> ----------------------------------
Zaroven jeste pripominam diskusi o destinations. Rad bych s tim taky >> neco
provedl, nelibi se mi >> - extremni podoba s naprosto nesouvisejicim tage
destination >> - dle OsmHiCheck je velka cast dnes nevyplneno, resp. kdyz
tak ne >> podle pravidel (oddeleni strednikem, upozornoval tusim Marian v
listu >> pred nejakou dobou) >> >> moznosti: >> - nepouziva se, zrusit (asi
ne, i kdyz o realnem vyuziti se mi >> nepodarilo sehnat zadne info) >> - ma
smysl, prejmenovat na neco jine s nekoliznim nazvem >> - kolizi prezijeme,
lidi to budou zadavat blbe (kontrola?), verifikace >> zapisu a (polo)
automaticka korekce na spravny tvar (se stredniky) _________________________