[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Únor 10 20:36:40 UTC 2016

Dneska jsem chvili upravoval kontroly rozcestniku z minula:
- nalezeny a odstraneny nespravne uzly v DB, celkem je jich ted tedy
12000 misto 14600
- vzdalenost pro kontrolu snizena z 50 na 20m
- fotek v DB je 4633, rozcestnik v OSM blizko: 3009, zadny blizky
rozcestnik v OSM: 1624
- vypisuje nyni vsechny blizke obrazky ne jen jejich celkovy pocet
- je videt, ze se da z DB obrazku dost informaci vytezit ve stavajicim stavu
- hodne by pomohla pouzitelna editace polozek v obrazkove DB, ve
stavajicim stavu neni moc efektivni opravovat REF nebo chybne
souradnice apod.
- generovani analyzy porad trva hodne dlouho, radove 2-3min.
- je na githubu OsmHiCheck - https://github.com/tkas/OsmHiCheck/tree/master/gp

Bye