[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Únor 10 21:08:24 UTC 2016

Ted jsem to chvili zkousel vyuzivat a nejjednodusi je doplnit do OSM
ref pripadne dalsi info tam kde je k dispozici fotka - zajimave je, ze
takovych je docela dost. U bloku nepouzitych bude vetsina s blbyma
souradnicema, ty ted neumim opravit vubec a psat to nekam bokem je asi
zbytecna prace. Naopak upravovat u fotek REF mi ted prijde skoro
zbytecne, asi by se dalo udelat i poloautomatizovane kdyz je vyplneny
v OSM. Celkove mi to prijde docela uzitecne, pokud se povede vytezit z
dostupnych dat par (desitek) procent informaci navic, bude to bezva.