[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 13:33:10 UTC 2016

Ahoj,
to použití ale není zakázané, naopak spíš doporučené jako alternativa, ne?

Jestliže tedy bude muset fungovat v aplikacích/rendererech způsob
wikipiedia:lang=* tak jako tak, není možná ani důvod se pouštět do
úklidu, když je to legitimní použití...

Vláďa