[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 14:10:44 UTC 2016

Ještě jsem si všimnul že datová vrstva osm.org linku na wikipedii (i
wiki.osm.org) s doplněním ?uselang=cs.

Myslím že to je jen ohledně UI okolo, ale stálo by za to to prozkoumat,
případně doplnit i do osmap.cz

Pavel