[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 11 21:21:07 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 2. 2016 15:12:49
Předmět: Re: [Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

"

Ještě jsem si všimnul že datová vrstva osm.org(http://osm.org) linku na
wikipedii (i wiki.osm.org(http://wiki.osm.org)) s doplněním ?uselang=cs.

Myslím že to je jen ohledně UI okolo, ale stálo by za to to prozkoumat,
případně doplnit i do osmap.cz(http://osmap.cz)

"

Doplněno: https://github.com/osmcz/osmcz/commit/5eeae9eda27f85f46167379844
fce39c97318fb2

Vyzkoušejte prosím, zda to funguje dle očekávání. http://rawgit.com/osmcz/
osmcz/master/index.html

Taky jsem opravil generování odkazu pro wikipedia:xx tag a stejně tak i pro
xxxxx:wikipedia a xxxxx:wikipedia:xx - jsem ani nevěděl, že se to dá takto
použít. A asi nejsem sám, moc využíváno to u nás není.

A poslední věc, kterou jsem dneska stihnul bylo vylepšení získávání fotky z
wikipedie. Původně se bral jen tag wikipedie, nově se hledá wikipedie, když
není, hledá se wikipedie:cs a když i ten chybí, vezme se první wikipedie:xx
tag, který najde. V pohraničí, kolem Frýdlantu to fungovalo dobře.

Pavel

Dne 11. února 2016 14:43 Marián Kyral <mkyral na email.cz