[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Sobota Únor 13 10:50:24 UTC 2016

Poslal jsem vlákno wiki-profíkovi, určitě zajímavý podnět. A dle mého i
další důvod zavítat na jejich sraz (Pozvánku jsem poslal, ale neb má
přílohy, tak to asi musí moderátor nejprve povolit). Na jednom ze srazů
byla zmíněna překvapivá kvalita německých místopisných hesel v ČR,
mnohdy převyšující ty naše.